W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies/Polityce Prywatności

Ładuję...

Najczęściej zadawane pytania

 

Czy muszę rejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?

Rejestracja nie jest wymagana, można dokonać zakupu bez dokonywania rejestracji.

 

Jak realizowane są zamówienia?

Zamówienia realizowane są w następujący sposób:

1) zamówienie towaru przez Klienta (poprzez sklep internetowy, mailowo bądź telefonicznie),

2) dokonanie płatności przez Klienta lub wybór płatności przy odbiorze (odbiór osobisty lub przesyłka pobraniowa),

4) pojawienie się środków na naszym rachunku bankowym,

5) wysyłka towaru do Klienta.

 

Jak dopasować odpowiedni rozmiar interesującego mnie towaru (kombinezonu, butów, kasku, rękawic czy bielizny)?

Aby dopasować rozmiar skorzystaj z tabeli znajdujacych się tutaj:

http://rallyplanet.pl/odzie-tabele-rozmiarow.html

Informacje o rozmioarach znajdują się także na stronie każdego produktu, w zakładce "Tabele rozmiarów".


Jak wysyłany jest towar?

Przesyłka towaru realizowana jest przez firmę kurierską Siódemka, towar zazwyczaj jest u klienta na następny dzień roboczy licząc od momentu wysyłki.

 

Jakie formy płatności akceptujecie?

Za zakupy w sklepie możesz zapłacić następującymi sposobami:

1) przelewem bankowym (Raiffeisen Bank: 40 1750 1019 0000 0000 0100 3658 ),

2) płacąc kurierowi przy odbiorze przesyłki (za pobraniem),

3) płacąc w siedzibie naszej firmy przy odbiorze osobistym towaru (ul. Dąbrowskiego 495, Poznań - pn.-pt. 9:00-17:00 / sob. 9:00-13:00),

4) płacąc kartą kredytową lub debetową (poprzez serwis PayPal lub inne udostępnione w formularzu zamówienia serwisy).

 

Jak działa PayPal?

Po wyborze sposobu płatności PayPal Klient zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego gdzie otrzymuje gotowy do wypełnienia i zaakceptowania formularz z odpowiednią kwotą, tytułem płatności i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu płatności Klient powraca na stronę internetowe sklepu.

 

Czy muszę posiadać konto PayPal?

Nie, rejestracja w serwisie lub posiadanie konta PayPal nie są wymagane. Aby dokonać płatności wystarczy karta płatnicza.

Więcej informacji na stronach serwisu:

http://www.paypal.pl

http://www.paypal.com

 

Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Tak. Aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa transakcji dokonywanych kartą udostępniliśmy Państwu system PayPal - numer 1 na rynku płatności internetowych. Nasz sklep nie posiada zatem dostępu do jakichkolwiek danych Twojej karty płatniczej. Ponadto Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zamawiający w sklepie mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

Czy dostanę paragon/fakturę za zakupiony towar?

Tak, do przesyłki zawsze dodawany jest dowód zakupu.

 

Czy możliwy jest zwrot towaru?

Tak, każdą rzecz zakupioną w naszym sklepie internetowym można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania a do zwracanego towaru należy dołączyć opakowanie oraz dowód zakupu.

 

Jak skontaktować się ze sklepem?

Ze sklepem można skontaktować się telefonicznie, mailowo lub osobiście.

RallyPlanet.pl (firma PRINCE SP.J.)
ul. Dąbrowskiego 495
60-451 Poznań
pn.-pt. 8:00-17:00 / sob. 9:00-13:00

tel. 530 000 243 / 61 8488826 / 61 8499019

rallyplanet@prince.com.pl

 

Gdzie znajduje się regulamin sklepu?

Pełen regulamin sklepu dostępny jest pod adresem:

http://rallyplanet.pl/regulamin.html

 

 

 

Kategorie

przesyłka gratis

facebook